luni, 20 aprilie 2009

Vacanta de Pasti

In aceasta scurta vacanta de Pasti, mi-am petrecut timpul la biserica, acasa si la verisorii mei din Cluj. Acolo m-am distrat foarte mult, am vopsit oua rosii, apoi intr-o alta zi am fost sa vizitez Gradina Botanica impreuna cu verisorii. Seara ne jucam de-a v-ati ascunselea, apoi culegeam floricele de pe camp ca sa ne facem buchete. Luni seara, am ajuns inapoi acasa le-am povestit prietenilor si parintilor mei cat de frumos a fost si atunci mi-am dat seama cat de repede a trecut vacanta, mi s-a parut ca a fost doar o zi, dar ma bucur ca a fost foarte frumos. Iar de azi am inceput din nou cursurile scolare.
Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului sa reverse asupra voastra sanatate, belsug si bucurii, iar Lumina din Noaptea Sfanta sa va ridice sufletele spre noi trepte spirituale si sa va insoteasca pasii pe drumul vietii.
HRISTOS A INVIAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu